ASTROLOGIJA ZA POCETNIKE

Nazad   Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners > Tradicionalna astrologija > Osnove, horarna astrologija

Dobrodošli na Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners forum.

Trenutno gledate forum AFB i kao gost imate ođredena ograničenja. Kada nam se pridružite - registrujete i postanete član besplatnog AFB foruma, moći ćete da objavljujete nove teme, učestvujete u diskusijama i glasanju, komunicirate sa ostalim članovima putem privatnih poruka (PM), uploadujete razne sadržaje, koristite chat ali i sve ostale pogodnosti našeg Foruma. Registracija je brza, jednostavna i potpuno besplatna, prema tome, priključite se sada!!

Ako imate problema u toku registracije ili logovanja, molimo Vas da nas kontaktirate.
Odgovor

LinkBack Opcije Teme Pretraži Temu Način Prikaza

*~*
Old 27-05-2008, 11:06   #166

Shmishonja je offline
Registrovan: Oct 2006
Shmishonja je na dobrom putu
Lightbulb *~*

In places where this is a holiday, be thankful for a day away from the rat race. If you are working, be extra observant and careful. Following yesterday's Chiron station and shift backward in the zodiac, Mercury stops (22 degrees of Gemini at 8:49AM PDT) and so does Neptune (25 degrees of Aquarius at 9:16AM). Both planets retreat -- Mercury until June 19 and Neptune until November 1. Mercury motionless places a special focus on communication, transportation, business, trade, papers, language, classes and learning programs. Neptune not moving emphasizes photography, film, video work, music, dance, theater, spirituality, religion, confusion, chaos and illusions. It is difficult enough to interpret the halt and reversal of one planet, but now three celestial bodies have made turnarounds in less than 36 hours. When uncertainty reigns supreme, you should count your blessings and refrain from making decisions and buying big-ticket items. Another key reason to keep your John Hancock off important legal documents is that Venus in Gemini squares Saturn in Virgo (10:11AM PDT). This Venus-Saturn clash also puts the kibosh on potential romantic liaisons and overtures. However, all hope isn't lost since the Moon in Aquarius makes its monthly unions with Chiron (1:55PM PDT) and Neptune (7:50PM PDT). Healing old wounds and pains is a common theme connected to the lunar orb visiting with Chiron. The Moon conjunct to Neptune is often associated with dreams being realized and intuitive flashes that reveal the shape of things to come. Nevertheless, this Moon-Neptune rendezvous also begins a void cycle that lasts until 6:39AM PDT tomorrow and the arrival of watery Pisces Moon. Drop serious issues and topics this evening while you listen to inspiring music or enjoy watching favorite film classics.

After several days of monumental energy flows and cosmic shenanigans, the universe attempts to calm down. Part of this change is reflected in the Moon's arrival in Pisces (6:39AM PDT) following a long void lunar cycle from last night. Be more compassionate and nurturing to the truly needy and disenfranchised. Place a dream notebook near your bed to record visions coming from the great beyond. Swimming, fishing and sailing are back in vogue -- weather permitting. Golden opportunities are ready to materialize since the two largest celestial bodies - the Sun and Jupiter -- form a 135-degree link (12:07PM PDT). While this type of alignment can often manifest in a frictional manner, you may be able to leap over barriers to progress through strong willpower and heart-felt determination. Overindulgence in sweets and treats is taboo as the Moon squares Venus (1:17PM PDT). You may also want to tighten your purse strings and go cold turkey when it comes to shopping sprees. This is amplified this evening during the Last Quarter Sun-Moon Phase (activating 8 degrees of Gemini and Pisces at 7:58PM PDT). Cut through obstacles blocking your path to higher achievements. Put your dancing shoes on for a change of pace and try out some new routines with an eager partner. Readings in psychology, metaphysics and astrology top the charts around the midnight hour as Pallas makes a mentally-stimulating 72-degree quintile with Chiron (exact at 2:43AM PDT).
Submit to Digg   Reply With Quote
Naši sponzori
Advertisement

~*~*~
Old 27-05-2008, 11:08   #167

Shmishonja je offline
Lightbulb ~*~*~

Don't be surprised if you wake up with exciting insights inundating your consciousness. A Pallas-Chiron 72-degree stimulating rapport (2:43AM PDT) is followed by a similar Venus-Uranus alignment (3:58AM PDT). The 72-degree relationship between celestial bodies is based on dividing the zodiacal circle by the number five. Five -- in numerology -- is associated with change, mental energy, perfecting your skills and the five senses. This is a morning for you to be really tuned into your higher destiny on Planet Earth. Revolutionary thoughts can seize your imagination since the Moon parallels Uranus (11:28AM PDT) and also unites with Uranus in Pisces (11:24PM PDT). This double-dose of Uranian dynamism points you toward studying scientific subjects, surfing the world wide web and catching up with e-mails. Try out a new seafood dish for dinner or experiment with an unusual recipe for clam chowder in honor of the Moon's presence in the sign of the Fish. Your productivity quotient can skyrocket - thanks to a flowing trine of Ceres and Neptune in air signs (9:36PM PDT). Take maternal figures and children in your family circle under your wing. Be aware that tonight's Moon-Uranus encounter (11:24PM PDT) also begins a void lunar cycle that lasts until 12:54PM PDT tomorrow (when the Moon shifts gears into fiery Aries). Keep a low profile overnight and don't make radical decisions that could get you into hot water.

On Monday, May 26, Mercury, the planet of communication turns retrograde in changeable Gemini, sending communications and travel plans into confusion. Adding to this cosmic chaos, Neptune, the planet of truth and lies, also turns retrograde on the very same day! Your logical and rational mind will turn into a mush of confusion, forgetfulness and will most likely be totally spaced out. Travel might be disrupted and be subject to monumental delays. Flights might get cancelled, luggage lost, connections missed. You have the inside scoop, so be prepared!
Neptune rules dreams and ideals. This is a great time to use meditation to reach your spiritual center. Neptune is also the planet of exposure and uncovers lies, fraud and deception. During this retrograde, which lasts until November 1, all kinds of secrets might be uncovered and put into the spotlight. The truth will be out!
In general, Mercury rules thinking and perception, processing and disseminating of information and all means of communication and transportation. Mercury turns retrograde three times a year, but the effects of each period differ, according to the sign in which it happens. The focus for this retrograde period, which will end June on 19, is on communications since Gemini is directly ruled by Mercury.

Old 12-10-2008, 13:14   #168
Početnik

saturnina je offline
Registrovan: Aug 2008
saturnina je na dobrom putu
Standardno

Uh, ne znam da li sam na pravoj temi.
Pošto treba da zakažem operaciju korena zuba (Mars u I u kvadratu sa Saturnom ), bila bih jako zahvalna ako bi neko hteo da mi kaže koje aspekte da gledam (samo tranzite u odnosu na natal, ili npr. uopšte ako je Mesec ugrožen, nevezano za natal?).

Da li da gledam Neptun (zbog anestezije), čega da se čuvam i sl... Ja bih izabrala dan kad Sunce tranzitira preko natalnog Plutona. Je li to pametno? Ili samo da gledam gde su Mars i Saturn, da ne prave neke opake aspekte? A šta je s Mesecom, pretpostavljam da bi trebalo izbegavati aspekte s Neptunom, i negativne s Jupiterom?
Naši sponzori
Advertisement

Malo o zdravlju-ne steti
Old 26-01-2009, 20:03   #169
Obično gatalo

sahadow452 je offline
Registrovan: May 2007
sahadow452 je na dobrom putu
Exclamation Malo o zdravlju-ne steti

Kada zelimo da pogledamo zdravstveno stanje ili podloznost odredjenim bolestima kod natusa;Prioritet je naravno sesto polje kao bolnica horoskopa,prvo koje samo po sebi pretstavlja natusa,osmo koje izmedju ostalog oznacava ne samo smrt vec i regeneraciju ali i dvanaesto koje oznacava kako hospitalizacije,psihicko stanje tako i slabe tacke.Takodje je vazno napomenuti da je polozaj Meseca,kao i aspekata koje pravi,pogotovo sa Suncem bitan pokazatelj mogucih bolesti i problema.Losi aspekti Sunca sa Mesecom oznacavaju slabo zdravlje,nekada cak i kratak zivotni vek.Kada gledamo aspekte Sunca i Meseca vazno je znati da se konjukcija izmedju ove dve planete takodje smatra losim.Kvadrat,kao i konjukcija je najlosiji aspekt kada je zdravlje u pitanju.Dok opozicija se smatra slabom.Poznato je da svaki zodijacki znak vlada odredjenim delom tela.

Tako Ovan vlada glavom,ocima,licem,usima,nosom,zubima,ustima, gornjim delom vilice,mozgom.Bik vlada grlom,vratom,glasnim zicama.Malim mozgom,donjim delom vilice, krajnicima, sinusima, tiroidnom zlezdom, paratiroidnom zlezdom, potiljkom, prsljenovima.Blizanac vlada ramenima,rukama,sakama,prstima, plucima, respiratornim organima, kljucnom koscu.Rak vlada stomakom,zeludcem,metabolizmom,grudima, plucima, digestivnim aparatom,jajnicima, svim probavnim organima, regulacijom tecnosti, nervnim sistemom, ocima.Lav vlada venama,arterijama,cirkulacijom,ocima kicmom,pankreasom,slezinom,nadbubreznom zlezdom,mozdanom srzi,nervnim sistemom.Devica vlada crevima,slezinom,abdomenom,predeo trbuha, rektumom (debelo crevo), plucima, respiratornim sistemom, sinusima, ramenim pojasom.Vaga vlada bubrezima,besikom,jajnicima,slepim crevom,jetrom, venama, nadbubreznom zlezdom, endokrinom zlezdom, disajnim organima.Skorpija vlada reproduktivnim organima,prostatom,mokracnim putevima,tankim crevom,jajnicima,stomakom, radom polnih zlezda,besikom,endokrinom zlezdom,misicnim sistemom.Strelac vlada kukovima,bedrima,stomakom,jetrom, karlicnom koscu,pankreasom, slezinom, bronhialnim sistemom.Jarac vlada kostima,zubima,kosom,usima,besikom,kozom, kolenima, nogama, clancima, zglobovima, prosirenim venama, stomakom, zeludcem.Vodolija vlada venama,clancima,noznim listovima,nervima,hipofizom,zglobovima, noznim gleznjevima, potkolenicama, srcem, venama, disajnim organima, nervnim sistemom.Ribe vladaju stopalima,sitnim kostima,suznim zlezdama,endokrinom zlezdom,limfom,venama, kostima,gastroenterogenim aparatom,grudima, plucima,nervnim sistemom, regulacijom tecnosti.Naravno ne mozemo svakoj osobi rodjenoj u znaku Ovna prepisati slabe tacke na osnovu vladarstva,naime ova podela vladarstva dace nam kompletnu sliku tipa bolesti kojoj je osoba podlozna ali samo uz kombinaciju aspekata Svetlonosa,polozajem Svetlonosa,kao i stepenima u odredjenom znaku.
S obzirom da svaki znak vlada odredjenim delom tela tako i svaki stepen tog znaka vlada odredjenim tackama na telu ili organom.Da bismo bili sigurni sta je u pitanju i od cega natus treba da se cuva moramo spojiti sliku o tome koliko je ozbiljna bolest o kojoj je rec i o cemu je zapravo rec.

Tako cemo podeliti svaki znak i pogledati kriticne stepene u tom znaku.

Ovan od 01* veliki mozak do 03.* mozak,04* , 05.* oci,ocna duplja,08* roznjaca,09.* ocne jabucice, 10* ocni nervi , 12.*jezik,mozdana tecnost,16* kicmeni nervi, 20.*ocni misici,25* i 26.* lobanja,frontalna kost lobanje,29* parotidna zlezda.

Bik 0* i 01* grlo,jednjak,nepce,02.* do 05* usna duplja, grlo,07.* do 09* i 11* glasne zice,vratni nervi,vratne vene,15.*karotidne arterije od 16* do 17* stitna zlezda,limfni cvorovi,19* maksilarna arterija, 22.*zubi,misici,jezika 24.*i 25.* vilica, 26.* kicmeni prsljenovi,nosnice,27* i 28* stubeni misici vrata.

Blizanci od 01* do 05* plucna krila,06* Srce , 08.* i 09* bronhije,plucne arterija,bronhijalna racva ,13.*plucne vene,kljucna kost, 15.* plucna maramica,lopatice od 17.* ,18.* ,19.* i 20* prva tri rebra,misici grla,misici ruku,22.* nadlaktice,23* lakatna kost,25* Rucni zglobovi ,prsti,28* i 29* cetvrto i peto rebro.

Rak od 0.* do 05.* rebro,05*dijafragma,06*,07* dijafragma,jednjak,08* pilorus,10* gastricne vene,od11* do 14* stomak,15* pankreas ,18* zuc ,od 19* do 22* gastricni organi ,23* i 24* krvni sudovi probavnih organa,25* i 26* bradavice na grudima,mlcne zlezde,28*i29* slezina.

Lav od 0* do 2* Aorta,3*Desna koronarna arterija,4* leva koronarna arterija,6* Leva koronarna vena,trbusne prepone,9* Grlena vena,10* i 11* kicmeni stub,12*Desna srcana komora,13*Leva srcana komora,14* i 15* Desna i leva srcana pretkomora,19* srcana prepona,21* i 22* Slepo crevo,23* reumatizam,papilarni misici,24* srcana kesa,25* i 26* srcani misici,misicna vlakna srcane supljine,27*,28* i 29* ledja.

Devica 0* dvanaestopalacno crevo,1* i 2* debelo i tanko crevo,3* uzlazni deo debelog creva,slepo crevo,4* i 5* poprecni deo debelog creva,rektum,9* i 10* zuc,12* i 13* arterije jetre i zuca,17* trbusni misici,19* zucni kanal,20* mokracni kanal,22* zucni mehur,24*i 25* jetra,26* bubrezi,27* nadbubrezne zlezde,29* jetreni kanal.

Vaga 0* i 1* bubrezi,2* adrenalne zlezde,od 6* do 10* bubrezni nervi,11* desni bubreg.12* levi bubreg, od 13* do 15* preponski linfni cvorovi,16* nadbubrezna arterija,20* bubrezni ulaz,27* desni urter,29* levi urter.

Skorpija od 0* do 2* uretra,3* materica,prostata,4* testisi,8* semeni kanal,vagina,10* usmine,11* penis,semene kesice,12* semena tecnost,od 13* do 14* Kauperove zlezde,sluzokoza polnog organa, od 23* do 25* perineum,26* anus.

Strelac od 0* do 2* karlica,karlicne kosti,od* do 8* bedrene arterije,od 8* do 10* limfaticki sudovi,od17* do20* bedrene kosti,22* kicmeni stub,23* i 24* potkolenice,26* misici zadnjice.

Jarac od 0* do 8* kolena,26* Duboki nervi#,od 27* do 29* arterije kolena.

Vodolija od 0* do 5* nervi cevanica,0d 8* do 9* 45` koza nogu,od 14* do 15* linfni sudovi nogu,od 16* do 20* kicmeni nervni,

Ribe od 0* do 1* desna petna kost,2*leva petna kost,3* nervi levog stopala,4* nervi esnog stopala,od 6* do 7* skocna kost,od 10* do 12* kosti levog i desnog stopala,12* i 13* stepen arterije stopala,17* i 18* misici noznih prstiju,od 21* do 22* Ahilova tetiva stopala,28* i 29* nokti noznih prstiju.

Last edited by sahadow452; 26-01-2009 at 20:11.. Reason: Odlomak teksta astro dijagnoza iz knjige "Krug" Alexandre Maric Jelovac

Malo o zdravlju-ne steti
Old 26-01-2009, 20:05   #170
Obično gatalo

sahadow452 je offline
Registrovan: May 2007
sahadow452 je na dobrom putu
Exclamation Malo o zdravlju-ne steti

Poceli smo od Zodijackih znakova,stepene smo pojasnili;Dakle svaki znak vlada odredjenim delom tela,tako i svaki stepen svakog znaka vlada odredjenim delom tela(organom).Kuce su takodje jako znacajne kada zelite da pogledate zdravstveno stanje Natusa.

Poznata su nam znacenja kuca u natalnom horoskopu ali kada je astro medicina u pitanju znacenje kuca je u sirem spektru.Jako je vazno da uz pomoc kuce i znaka u kome se nalazi,pa stepena i planeta i na kraju aspekata prepoznate,tacnije definisete u cemu je problem.Vladarstva kuca u horoskopu,kada zelimo da pogledamo zdravstveno stanje i nije toliko tesko zapamtiti s obzirom da svaki Zodijacki znak vlada odredjenim poljem horoskopa pa samim tim,svaka kuca vlada odredjenim delom tela na osnovu znaka.

Pojednostavicu,1 kuca = znaku Ovna,Ovan vlada ocima,licem,usima,nosom,zubima,ustima, gornjim delom vilice,mozgom.Pa samim tim prva kuca vlada kostima lobanje,mozgom,licem = glavom.Tako idemo redom
2. kuca vlada vratom,ocima,jednjakom,glasnim zicama.
3. kuca vlada ramenim pojasom,rukama,raspiratornim organima,kljucnom koscu.
4. kuca vlada nervni sistem,grudi,regulacija tecnosti,pluca.
5.kuca vlada mozdana srz,gusternjaca,cirkulacija,vene,slezina.
6.kuca vlada stomakom,rektumom,slepim crevom,bubrezima.
7.kuca vlada besikom,jajnicima,jetrom,abdomenom,matericom.
8.kuca vlada testisima,prostatom,polnim zlezdama.
9.kuca vlada kostanom srzi,karlicom,bronhialnim sistemom.
10.kuca vlada zeludcem,kostima,zubima,zglobovima.
11.kuca vlada hipofizom,venama,potkolenicama.
12.kuca vlada stopalima,linfom,zlezdama.

U kombinaciji polozaja Svetlonosa,planeta,znaka,polja,stepena i aspekata mozemo tacno odrediti koje oboljenje je u pitanju i kojim bolestima je natus podlozan.U sledecoj tabeli naci cete vladarstva planeta odredjenim delom tela,organa.Kao sto smo prethodno povezivali polja tj.kuce horoskopa i njihova vladarstva sa znakom kome su analogne tako isto mozemo povezati vladarstva planeta sa Zodijackim znacima pa shodno tome i njihova vladarstva odredjenim delovima tela.Sunce je vladar Lava,kao sto smo prethodno videli Lav je vladar petog polja horoskopa pa shodno tome

Sunce vlada srcem,cirkulacijom,torzom,ocima,kicmom,spermatozoidima.
Mesec vlada regulacijom tecnosti,krvlju,stomakom,probavom,roznjacom.
Merkur vlada raspiratornim organima,ustima,jezikom,ramenim pojasom,rukama,hormonima,nervnim sistemom.
Venera vlada vratom,grlom,glasnim zicama,jajnicima,bubrezima,matericom,kozom.
Mars vlada testisima,polnim zlezdama,misicnim sistemom,reproduktivnim organima,crvenim krvnim zrncima.
Jupiter vlada kostanom srzi,arterijskom cirkulacijom,karlicom,masnim tkivom,jetrom,glikogenom.
Saturn vlada skeletom,ligamentima,zucnom kesom,zeludcem,organima cula ukusa i sluha,venama,paratiroidnom zlezdom, telesnim belancevinama.
Uran vlada mozgom,hipofizom,ligamentima.
Neptun valada kicmom,stopalima,belim krvnim zrncima,linfom,nervima.
Pluton valada,mladezima,tumorima,bradavicama,reproduktivnim sistemom,polnim zlezdama,endokrinom zlezdom.

Nakon ovakve analize vazno je pogledati i u kojoj fazi se nalazio Mesec u trenutku rodjenja Natusa,on takodje igra vaznu ulogu ukoliko je neophodno lecenje (operacija).Poznato je da Mesec ima znatan uticaj kako na svest coveka tako i na samu planetu zemlju(plime i oseke).Poznato je da na pun Mesec neki ljudi imaju problema sa spavanjem i td. Ukoliko je za odredjenu bolest neophodno lecenje ili operacija vazno je pogledati u kom znaku se nalazi Mesec kada bi lecenje trebalo zapoceti.Ukoliko zapazite da je Mesec u znaku koji je vladar obolelog dela tela ili organa,i ukoliko je u losoj fazi, koji treba tretirati terapijom(ili kada su operacije u pitanju) preporucljivo je da sacekate (ukoliko nije neophodno zapoceti lecenje bas u tom trenutku) da Mesec isplovi iz tog znaka.Mesecev ciklus traje 28 dana,primeticete da Mesecev ciklus ima poseban uticaj na zene jer se poklapa sa menstrualnim ciklusom.Dakle Mesec dokazano ima dejstvo jace od drugih planeta na coveka.

Vazno je prvo pojednostaviti Meseceve faze i njihov uticaj na coveka kako bi ste razumeli zasto je vazna faza u trenutku rodjenja kao i njegov uticaj na ishod lecenja.
Mlad Mesec posebno ima jak uticaj na musku populaciju,nervoza,glavobolja,aritmija su vrlo cesce,u fazi mladog Meseca,kod muskaraca nego kod zena.Faza mladog Meseca je najpodobnija za zapocinjanje dijeta,terapija pa i bilo kakvih drugih poslova.
Rastuci Mesec ovo je vrlo pozitivna faza Meseca,pocevsi od njvece mogucnosti za zacece.Faza rastuceg Meseca je cak daleko podobnija za zapocinjanje poslova i terapije od faze mladog Meseca.Poboljsanje cirkulacije i porast energije posebno osecaju oni koji od toga pate.
Padajuci Mesec je najpodobniji za hiruske,stomatoloske zahvate,kozmeticke tretmane i td.Ovo je najbolja faza Meseca za operacije bilo koje vrste zbog naprednijeg oporavka i zaceljivanja rana,posekotina i oziljaka.Takodje iz razloga sto je cirkulacija slabija pa samim tim ne moze doci do obimnog krvarenja.
Pun Mesec ima posebno jak uticaj na zensku populaciju,pa slicno kao sto mlad Mesec deluje na muskarce tako i pun Mesec deluje na zene ali i bolesne osobe.Nervoza,depresije,emotivnost,problemi sa cirkulacijom,pojacano menstualno krvarenje.Kod Meseca dalje moramo posmatrati kako fazu pri rodjenju tako I fazu u kojoj se Mesec nalazi u toku lecenja odnosno pre operacije.Poznato je da Meseca sam ne aktivira mogucnost obimnog krvarenja vec u uz pomoc Sunca.Dakle moramo pogledati prvenstveno odnos Sunca I Meseca u natalu a zatim isti taj odnos I u karti tranzita.Da bi smo utvrdili povoljan uticaj Meseca na natus u procesu lecenja vodicemo racuna o fazi Meseca,aspektima koje on pravi tranzitno u odnosu na natalnu poziciju I fazu.

Kako odrediti fazu Meseca?

Tu je vazno da naglasim da fazu Meseca u natalu odredjujemo na osnovu udaljenosti Meseca od Sunca.Dakle Mlad Mesec nalazi se na udaljenosti od 0 do 90 stepeni od Sunca;Da pojasnim kada obrazuju konjukciju pa do udaljenosti dok ne obarzuju kvadrat.Rastuci Mesec obrazuje udaljenost od 90 do 180 stepeni od Sunca,dakle od kvadrata do opozicije.Pun Mesec nalazi se na udaljenosti od 180 do 270 steperni Od Sunca,dok se padajuci Mesec nalazi na rastojanju od 270 do 360 stepeni odnosno od 270 do egzaktne konjukcije sa Suncem. Ovde jos moram dodati da lunarna tipologija zapravo je podeljena na 8 Mesecevih faza ili poznatije 8,8,8.Medjutim ovu podelu pretezno vezujemo za tip I razvoj licnosti no za astromedicinu.Ipak definisacu I ovu podelu jer smatram da moze biti jako korisna pri tumacenju natala I izrade astrprofila.Za razliku od faze Meseca koju sam sada objasnila lunrni tip se izracunava na osnovu broja stepeni udaljenosti Sunca I Meseca.Dakle,znamo da je Mesec brzi od Sunca pa samim tim prvensteveno racunamo tacan broj stepeni od Sunca do tj. prema Mesecu.Na osnovu toga docicemo do sledecih tipova:
Uzdizuci Mesec koji racuna od 0 do 44 stepena udaljenosti Meseca od Sunca,tako je dalje PRVA CETVRTINA od 90 do 134 stepeni udaljenosti.DO PUNOG Meseca od 135 do 179 stepeni,PADAJUCI Mesec od 225 do 269 stepeni,POSLEDNJA CETVRTINA od 270 do 314 stepeni I DO MALDOG Meseca od 315 do 359 stepeni.
Mesec je dalje pokazatelji slabih tacki pa moramo pogledati kako negovu poziciju u natalnoj karti tj.znak u kome se on nalazi tako I fazu I sve to skupa pretociti u jednu vrednu informaciju za dalji uspeh u lecenju ali I podloznosti bolestima.Ovde cu prikazati medicinski profil Meseca u odredjenim znacima.Pocecemo od znaka Ovna gde je Mesec pre svega pokazatelj glavobolja,podloznosti migrene I nervne napetosti;Ali kako sam vec naglasila vazno je pogledati I fazu Meseca u kojoj se nalazio u trenutku rodjenja sto ce nam odati mnogo vise informacija o samoj podloznosti tim bolestima.Ukoliko je Mesec u Ovnu a nalazi se u fazi Mladog Meseca onda cemo ovde zakljuciti da je osoba podlozna glavoboljama ali ovo su glavobolje prouzrokovane tj.aktivirane nervnom napetoscu,neprailnom funkcijom hipofize,ali isto tako I povecanim krvnim pritiskom pa najcesce nepravilnim polozajem kicmenog stuba.Ovo su osobe koje vrlo cesto pate od nesanice.Ukoliko se Mesec nalazi u fazi Rastuceg Meseca sa pozicijom u Ovnu ovo su osobe koje imaju glavobolje koje su najcesce prouzrokovane problemom sa ocnim priskom,ledjnim misicima pa I losom cirkulacijom.Ukoliko je Mesec u fazi Punog Meseca a sa pozicijom u Ovnu ovo su osobe koje imaju problema sa raspiratornim organima,misicima ramenog pojasa,pa vrlo cesto I nervozom.Ukoliko se nalazi u fazi Opadajuceg Meseca a pozicija mu je u Ovnu ovo su osobe koje najcesce imaju jake glavobolje a cesto I vece probleme pa uzrok tome mogu biti losa hormonska slika,problemi sa cirkulacijom ali I krvnom slikom uopsteno.Problemi sa vratnim misicima,los vid vrlo cesto zanemarljive dioptrije,problemi sa ocnim I kicmenim nervima;Kada su kicmeni nervi u pitanju tu je vrlo cesto problem koji dolazi od karlice.Kako cemo povezati sve ovo zajedno da bi smo dobili sliku podloznosti,trenutnog problema,uzroka pa eventualno I lecenja.Faza Meseca+znak u kome je polozen pa samim tim deo tela kojim znak “vlada”+polje u kom se znak nalazi pa vladarstvo samog polja+Planeta vladar polja I znaka I njegov polozaj+sam odnos te planete sa Svetlonosama=problem koji postoji ili ce postojati u ovoj racunici nikako ne smemo izostaviti same stepene na kojima se cela prica odigrava.Tako da sama ova podela koju sam ja ovde napravila dace nam 3% od moguceg problema tj. Uzroka problema a od resenja tj.lecenja smo jos MNOGO daleko.

Sledeci znak je Bik pa poznato je da Bik “vlada” grlom,vratom,glasnim zicama.Malim mozgom,donjim delom vilice, krajnicima, sinusima, tiroidnom zlezdom, paratiroidnom zlezdom, potiljkom, prsljenovima.Da je analogan drugom polju horoskopa pa samim tim u njegovo vladarstvo ulazi I vladarstvo drugog polja;Ali isto tako I vlasdarstvo same planete Venere.Uzimamo da se Mesec nalazi u znaku Bika I da je u fazi Mladog Meseca,dakle sama pozicija Meseca nam odaje problem u predelu grla,ali I nogu-stopala.Pa moze biti problema sa anginama,zapaljenjem krajnika,menstrualnim teskocama,jajnicima ali I losom cirkulacijom pa I stitnom zlezdom.Ukoliko je Mesec u fazi rastuceg Meseca a pozicioniran je u Biku tada dobijamo informaciju da ova osoba moze imati problema sa regulacijom tecnosti pa cesto ovde imamo problema I sa cirevima,gnojnom anginama,aknama I sl.Ali isto tako moze se javiti problem sa glasnim zicama I cistama.Sa Mesecom u fazi Punog Meseca a pozicijom u Biku ovde nailazimo na probleme sa endokrinom zlezdom,misicnim sistemom vrata, arterijskom cirkulacijom pa I masnim tkivom,cirevima,cistama I tumorima.Ukoliko je Mesec u fazi Opadanja imamo problem vezan za hipofizu,mozak,probleme sa crevima pa I nogama.
Ici cemo tako redom povezujuci odredjene pokazatelje kako bi smo dosli do konacnog problema pa vrlo cesto I resenja.Generalno mozemo pogledati znacenja za Mesec u odredjenim znacima a zatim povezivati fazu meseca sa samim znakom I doci do blizih informacija.

Dakle Mesec u Blizancima moze doneti reumatizam jer poznato nam je Blizanac vlada ramenim pojasom ali isto tako I asmatcna oboljenja s obzirom da cemo tu povezati konkretno pluca sa uticajem Meseca.Da budem jasnija ovde mozemo naci uzrok spazma.Naime Blizanac vlada plucima odnosno plucnom maramicom kada naidjemo na Mesec u Blizancima I u 3 ili 9 kuci a pri tom da je u fazi padajuceg ili punog Meseca mozemo zakljuciti da je ova osoba vrlo cesto podlozna oboljenju spazma.Ukoliko dobijamo los aspekt od strane Jupitera ali pretezno Neptuna ovako nesto povezujemo sa alergijskom reakcijom.
Mesec u Raku donosi nam uglavnom stomacne probleme a pretezno probleme sa varenjem.Mesec u Lavu donosi probleme sa krvotokom generalno kao I probleme sa pritiskom,srcem pa I ocima.Mesec u Devici donece probleme kako sa crevnom florom tako I sa slepim crevom pa I mokracnim kanalima.Mesec u Vagi prvenstveno nosi teskoce sa bubrezima ali I probleme sa kozom,jajnicima,matericom ali I besikom.Mesec u Skorpionu uvek vezujemo za probleme sa reproduktivnim organima sa radom polnih zlezda,misicnim sistemom.Mesec u Strelcu donosi teskoce sa limfnim sudovima,pankreasom I slezinom ali I bronhionalnim sistemom ali ipovrede kukova.Mesec u Jarcu donosi probleme sa zubima,besikom,venama pa I zeludcem.Mesec u Vodoliji donosi probleme sa hipofizom,nervnim sistemom,disajnim organima pa I srcem.Mesec u Ribama donosi probleme sa cirkulacijom,stopalima,telesnim tecnostima,kicmom,belim krvnim zrncima.Takodje vazno je napomenuti da kao I Meseceve Mene tako I EKLIPSE znatno uticu na zdravstveno stanje.Eklipse imamo lunarne I solarne.Lunarne eklipse su zapravo pomracenje Meseca koje bitno utice na zdravlje I gotovo uvek donosi odredjene smetnje.Operacije,pocetak terapija pa cak I kozmeticke tretmane valja izbeci u vreme lunarne eklipse jer je zarastanje rana daleko sporije za vreme eklipse kao I zaustavljanje krvarenja,pa cak I epiderm koze je bitno osetljiviji u ovoj fazi;Ali I nakon ove faze,ukoliko se eklipsa dogadja na datum vaseg rodjenja izuzetno je znacajno da odlozite promene ukoliko ste zeleli da ih pravite I to na vise od godinu dana.Uticaj eklipse osetljiv je cak do 30 dana nakom dogadjaja I ako se ne eklipsa ne odvija ni blizu vaseg datuma rodjenja.I ako lunarne eklipse pretezno vezujemo za psihicko stanje coveka mislim da je korisno da ovde izvedemo par znacenja.Tako na Ovnove eklipse deluju pretezno na krvni pritisak pa dolazi do hipertenzije,nervoze,rastrojenosti,razdrazljivosti a nekada cak I srcanih tegoba.Na Bikove deluje pretezno na strasti pa cesto dolazi ili do potpune nezainteresovanosti I nedostatka strasti ili pak do preteranih strasti takodje donosi teskoce sa reumom ali I opasnosti povrede dlanova.Na Blizance deluje vise filozofski pa I analiticno ali donosi I nesanicu.Kod Rakova ova eklipsa deluje najjace tj Rakovi gotovo uvek “osete” eklipsu samim tiz jer je Mesec vladar ovog znaka;Pa i ovde donosi kako probleme na psihickom nivou u vidu potistenosti,depresije a cesto I dramatizacije.Tako I na telesnom nivou pa osobe koje pate od cira na zeludcu u ovom periodu imaju opasnost da cir “proradi” takodje donece I menstrualne tegobe,upale jajnika,probleme sa reumom ali I probleme sa plucima I raspiratornim organima.Kod Lavova moze dovesti do aritmije I drugih srrcanih tegoba,ali utvrdjeno je da u ovoj fazi najcesce deluje na obolele od epilepsije I secerne bolesti.Takodje donosi probleme sa ocnim pritiskom I glavobolje.Kod Devica moze doneti probleme sa varenjem,crevima,abdomenom ali I zeludacnom kiselinom I tiroidnom zlezdom.Kod Vagi donosi teskoce sa krvotokom,moguce su upale bubrega,mokracnih kanala,nadbubrezne zlezde ali I srcane tegobe,upale koze I alergije kao I infekcije.Na Skorpione deluje depresivno,nevoljno,melanholicno donosi im inferiornost ali I moguce infekcije reproduktivnih organa.Strelcevima donosi teskoce sa kostoboljom,cesto prehlade,kojavice ali I alergijske reakcije.Nervozu I razdrazljivost ali razocarenje u sopstvene mogucnosti,cesto I poremecaje kod novorodjancadi.Jarcevima donosi probleme sa zubima,mogucnost trovanja,nesanicu,nervozu,bolove ali I oboljenja u predelu kolena,vrlo cesto voda u kolenu.

Vodolijama donosi emotivne krize,osecaj usamljenosti I beznadeznosti.Cesto probleme sa srcem,hormonima pa I limfnim cvorovima,pogotovo u predelu prepona.Ribama donosi moguce polne bolesti ali trovanja,alkoholom ali cesce duvanske sokove.Prekomerno znojenje,probleme sa stitnom zlezdom,pa cak I pojavu kurijih ociju.
Kako Lunarne tako I Solarne eklipse imaju bitan uticaj na coveka;Pa cak mozemo reci da su Solarne eklipse “osetljivije” no Lunarne ali ipak podjednakog su znacaja.Zasto govorimo o Solarnim eklipsama?
Prvenstveno jer su cesto uzrok aktivacije odredjenog aspekta u natalu koji donosi podloznost oboljenju.Solarne eklipse direktno uticu na telesno stanje dok Lunarne nose vecim delom uticaj na psihicko stanje coveka.Izvescemo par kratkih znacenja po znacima zodijaka.Ovnovima vrlo cesto donosi kako probleme sa cirkulacijom tako I pucaje krvnih sudova,krvarenja iz nosa,zapazeno je da je cesca pojava izliva krvi na mozak u periodu Solarne eklipse,takodje I povrede glave.Bikovima donosi teskoce sa grlom,glasnim zicama ali I stitnom zlezdom,gnojnim anginama pa primecena je ucestalija alergijska reakcija,pogotovo na vlagu.Blizancima donosi teskoce sa koncentracijom ali podloznost nervnim oboljenjima pa primeceno je cak I da su ucestalije saobracajne nesrece.Rakovima donosi prvenstveno degistivne tegobe ali ovde je ugrozeno I mentalno zdravlje.Takodje donosi I teskoce na porodjaju pa ucestalije se primenjuje “carski rez”.Lavovima donosi teskoce sa kicmom,srcem,venama,cirkulacijom.Pretezno moze dovesti do oboljenja mozdane srzi,deformacije kicmenog stuba,oboljenja ociju kao I anomalija novorodjencadi,najcesce slepilo,decija paraliza.Devicama donosi opasnosti od infekcija,virusa,hronicnih oboljenja ali I oboljenja zeludca I creva.Vagama donosi teskoce sa bubrezima,jetrom,raspiratornim organima pa cak I cirkulacijom.Skoprionima donosi teskoce sa debelim crevom,polnim organima,zene mogu imati probleme sa janicima,uterusom materice.Venericne bolesti,infekcije.Strelcevima donosi probleme sa kicmom,glavoboljama,kostoboljom,oboljenja kicmenog stuba,karlice cesto I roznjace.Jarcevima donosi teskoce sa zglobovima,zubima,kostobolja uopsteno, donosi oboljenja kao sto su isijas,voda u kolenu.Vodolijama stvara probleme sa venama,prosirene vene,pucanje kapilara,poremecaj metabolizma,takodje donosi I oboljenje astme.Ribama donosi teskoce sa malokrvnoscu,infekcijama,epidemijama,alergijskim reakcijama,povisenu zeludacnu kiselinu,povisen krvni pritisak

Dakle jasno je da je uloga Meseca u astromedicini izuzetno znacajna ali ne mozemo zanemariti I ostale planete.Pa na pocetku teksta objasnila sam ukratko znacenje planeta tj.njihova vladarstva ali kako kombinovati ove planete tj.”sastaviti” pricu na osnovu njihovih polozaja.Moramo dakle upoznati I aspekte, u astromedicini “povoljnost” aspekata razlikuje se od natalne astrologije pa s toga valja napomenuti da odredjeni aspekti kao sto je konjukcija nije neophodno I “dobar” aspekt u astromedicini.”Sporedne” aspekte nikako ne smemo zanemariti kada je u pitanju astromedicina.Dakle obracamo posebnu paznju kako na “sporedne” tako I na “lose” aspekte s obzirom da su oni akcija tj. aktivacija bolesti.Posebno cemo ovde izdvojiti inkonjukciju koja daleko jace deluje od konjukcije kada je astromedicina u pitanju.Konjukcija,poznato nam je vrednuje od 0 do 7 stepeni a kada su Svetlonose u pitanju I do 12 stepeni,dok inkonjukcija vrednuje od 143 do 157 stepeni s tim sto za Svetlonose vrednuje I do 10 stepeni.Pokusacu da pojasnim znacenje aspekata kao I njihova dejstva u astromedicini.Kao I kod natalne astrologije konjukcija sa Svetlonosama je glavna akcija,to je ono sto “napada a sledeci dobar aspekt sa prvim benefikom je oslobodjenje od napada tj.isceljenje.Recimo Saturn Konjukcija Mesec uvek ce dati probleme ukoliko je zena u pitanju moze doneti poremecaj hormonske slike,probleme sa jajnicima I sl.Ali naravno prvenstveno cemo pogledati I same stepenove,znak I polje kako bi smo utvrdili o cemu je zapravo rec.Cud planete koja napada Svetlo je zpravo bolest koju moze doneti.

Last edited by sahadow452; 26-01-2009 at 20:12.. Reason: Odlomak teksta astro dijagnoza iz knjige "Krug" Alexandre Maric Jelovac

!!!
Old 27-01-2009, 09:09   #171

Shmishonja je offline
Thumbs up !!!

Sjajni textovi ~ puno hvala

Old 29-03-2009, 01:34   #172
Veštac

Hekata je offline
Registrovan: Jul 2007
Hekata je na dobrom putu
Standardno

OK! Sad sam pročitala da je aritmetička sredina Saturna i Marsa daje smrt, a meni u solaru koji je počeo 2008 nalazi tačno na njoj u prvoj kući!!! Tu je i Mars u konjukciji i u blizini mi je fortuna!
Mene ovo zabrinjava! Šta kažete vi???

re:
Old 30-03-2009, 09:47   #173

Shmishonja je offline
Arrow re:

Quote:
Originally Posted by Dancho VIdi Poruku
OK! Sad sam pročitala da je aritmetička sredina Saturna i Marsa daje smrt, a meni u solaru koji je počeo 2008 nalazi tačno na njoj u prvoj kući!!! Tu je i Mars u konjukciji i u blizini mi je fortuna!
Mene ovo zabrinjava! Šta kažete vi???
Ne mora da znači da je to vezano za tebe. Imala sam jednom takav slučaj ~ bila mi je jako teška godina i imala sam jedan smrtni slučaj u daljoj familiji.

Old 30-03-2009, 10:11   #174
Veštac

Hekata je offline
Registrovan: Jul 2007
Hekata je na dobrom putu
Standardno

Pa, dobro umro mi je teča! Nadam se da će se na tome zaustaviti!

re:
Old 30-03-2009, 10:18   #175

Shmishonja je offline
Arrow re:

Quote:
Originally Posted by Dancho VIdi Poruku
Pa, dobro umro mi je teča! Nadam se da će se na tome zaustaviti!
Koliko se sećam i tvog natala i tvog solara i godišnjeg, mislim da je to-to

Old 30-03-2009, 11:50   #176
Čarobnjak

zujalica je offline
Registrovan: Feb 2008
zujalica je na dobrom putu
Standardno

Brrr... srednja tacka izmedju Ma i Sa meni je na IC-u tj. MC-u... i eto poklapanja, kada je direktovani Sa kvadratom zakacio IC ,tata mi je umro.
Nemam pojma sta se u tranzitima desavalo, ali znam da Sa ide ka MC-u... brrr... fuj... mada natalno su u trigonu.
Naši sponzori
Advertisement

re:
Old 30-03-2009, 12:06   #177

Shmishonja je offline
Unhappy re:

Quote:
Originally Posted by zujalica VIdi Poruku
Brrr... srednja tacka izmedju Ma i Sa meni je na IC-u tj. MC-u... i eto poklapanja, kada je direktovani Sa kvadratom zakacio IC ,tata mi je umro.
Nemam pojma sta se u tranzitima desavalo, ali znam da Sa ide ka MC-u... brrr... fuj... mada natalno su u trigonu.
Uh, primi moje naiskrenije saučešće za tatu
Na žalost, u 80% slučajeva se ostvare tranzitni aspekti na ekvidistanc tačke, zato ih ja jako poštujem naročito u medicinskim čartovima.

Old 30-03-2009, 12:17   #178
Čarobnjak

zujalica je offline
Registrovan: Feb 2008
zujalica je na dobrom putu
Standardno

Quote:
Originally Posted by Shmishonja VIdi Poruku
Uh, primi moje naiskrenije saučešće za tatu
Na žalost, u 80% slučajeva se ostvare tranzitni aspekti na ekvidistanc tačke, zato ih ja jako poštujem naročito u medicinskim čartovima.
Shmisho, hvala... sta da se radi i to je deo zivota. Meni je ta tacka odreagovala na direkciju, a sta ce biti kad Sa u tranzitu dodje na nju, na MC-u... e to je ? Nemam pojma sta je bilo u prvom prelasku... a mozda nista i ne bude jer kao sto rekoh MC i Sa su u trigonu, a i opet kako se kaze... treba vise potvrda za nesto...
Meni samo postaje totalno blesavo kako mi se neke ekvidistance poklapaju sa nekim tackama, planetama,antiscijama, pa ta mesta postaju naglasena... i ocigledno rade... Necu vise da ne odem u off...

re:
Old 30-03-2009, 12:26   #179

Shmishonja je offline
Arrow re:

Quote:
Originally Posted by zujalica VIdi Poruku
Shmisho, hvala... sta da se radi i to je deo zivota. Meni je ta tacka odreagovala na direkciju, a sta ce biti kad Sa u tranzitu dodje na nju, na MC-u... e to je ? Nemam pojma sta je bilo u prvom prelasku... a mozda nista i ne bude jer kao sto rekoh MC i Sa su u trigonu, a i opet kako se kaze... treba vise potvrda za nesto...
Meni samo postaje totalno blesavo kako mi se neke ekvidistance poklapaju sa nekim tackama, planetama,antiscijama, pa ta mesta postaju naglasena... i ocigledno rade... Necu vise da ne odem u off...

Ne idemo OFF, ovde i treba da razmenjujemo iskustva o direkcijama i tranzitima u kombinaciji sa EKV tačkama u našem natalu ako se desilo nešto vezano za zdravlje/bolest ~ zato je ovo Medicinski "odsek"

☼ da se malo podsetimo ☼
Old 26-09-2009, 17:23   #180

Shmishonja je offline
Cool ☼ da se malo podsetimo ☼

Definicija medicinske astrologije

Medicinska astrologija je grana astrologije koja se bavi zdravljem i bolestima klijenta kome se radi horoskop. Kod astrologa se obicno dolazi u casovima velikih životnih prekretnica, kao što je "Da li da promenim posao", "Šta ce biti sa sudskim procesom moga oca" i sl. Kod medicinskog astrologa se dolazi kada je bolest vec odmakla, cesto se vec dogodila neka operacija, klijent ima podužu istoriju odnosa sa lekarima... Uobicajena pitanja upucena medicinskom astrologu su: "Da li da idem na operaciju?", "Da li mora operacija?", "Zašto nemamo dece?", "Da li imam rak?", "Da li ce proci rak ove godine?" itd. Ako se ustanovi da se dogadaji iz istorije bolesti poklapaju sa odredenim astrološkim konfiguracijama, onda možemo naci uzrok bolesti, prognozu toka i trajanja bolesti, eventualno odrediti terapiju itd. Postoji i suprotna situacija, da klijent dode radi obicnih stvari, a da medicinski astrolog u horoskopu vidi opasnost daleko pre nego bi se bolest manifestovala i materijalizovala.

Od saveta medicinskog astrologa se mnogo ocekuje. Da li ce biti operacije ili nece, da li ce se ici na hemoterapiju ili nece, na radio-terapiju ili ne. "U sredu imam zakazano zracenje, da idem ili ne?", "Doktor je preporucio da mi izvade bešiku kako bi sprecio dalje širenje raka, da li da to uradim ili ne?" Medicinska astrologija je najsurovija grana astrologije. Ako ne možete da podnesete susret sa teškim, terminalnim patologijama, ako ne želite da preuzmete odgovornost za posledice svojih saveta -- bolje je da se ovim ne bavite. Ako niste lekar po profesiji, moracete da se dobro pripremite i obrazujete citanjem obimne medicinske literature, kroz konsultacije sa nekim ko jeste lekar, skupljanjem informacija sa Interneta, ucestvovanjem na grupama itd.

Problemi lecenja se drasticno razlikuju od onoga što radi astrolog tokom seanse sa klijentom. Astrolozi daju savete, a klijenti to prihvataju kao savete za promenu nacina života. Neki put ce medicinski astrolog biti sasvim konkretan i predložice nošenje odredenih kristala, boja, aromaterapiju, upotrebu homeopatskih lekova i dr. Sve to i dalje ostaje na nivou informacije, jer se profesije medicinskog astrologa i lekara ne smeju mešati. Medicinski astrolog ne leci, klijent nije i pacijent, osim ako medicinski astrolog nije i lekar, ili eventualno homeopata; niti je medicinski astrolog iscelitelj: on samo daje visokokvalifikovanu prognozu loših uticaja koji su se vec ispoljili kao bolest pa ce se -- ako se ne preduzmu nikakve mere -- i dalje ispoljavati kao bolest, sa eventualnim sve težim posledicama.

Medicinski astrolog poseže za svim astrološkim tehnikama i metodima iz kojih se nešto može dokuciti o prirodi bolesti. On mora, pre svega, biti kompetentan astrolog, poznavati široku lepezu astroloških tehnika i primenjivati ih na dobrobit klijenata i njihovog zdravlja. Pošto daje savete o lecenju ali sam ne leci, trebalo bi i da je povezan sa lekarima i isceliteljima, da zna njihove horoskope i da analizom uporednih horoskopa odluci koga bi pacijent dalje trebalo da vidi. Slicno se može odredivati i vrsta terapije npr. homeopatija, Bahove cvetne kapi, vibropatija, masaža, standardna medicina itd.
Naši sponzori
Advertisement

Odgovor

Posetioci koji trenutno gledaju ovu temu: 1 (0 član/članova i 1 gosti/gostiju)

Opcije Teme Pretraži Temu
Pretraži Temu:

Napredna pretraga
Način Prikaza