smrt braka ili bracnog partnera?????? [Arhiva] - Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners

PDA

View Full Version : smrt braka ili bracnog partnera??????

zlaja
15-07-2011, 22:13
dragi moji ja sam laik ali me jedan astrolog jako zaplasio.kaze da je moj vladar 7 u 6 i da je to smrt bracnog partnera.ja se nadam pre da je smrt braka.ako vec mora da znaci neku smrt.isto mi kaze da necu imati dece.to jos uvek nikako da prebolim;i kaze ubrzo posle smrti prvog muza rugi brak u sta ne mogu da poverujem.molim vas za pomoc neka pogleda ko god moze.http://www.astro.com/cgi/chart.cgi?clang=e&rs=3&btyp=w2gw&cid=sjpfileR9IlKH-u1299503869&nhor=1&go.x=13&go.y=9&go=Go

http://www.astro.com/cgi/showgif.cgi?lang=e&gif=astro_w2gw_01_zlata_petkovic_hp.70909.10327.gif&res=63&va=&cid=sjpfileR9IlKH-u1299503869

Little Warrior
15-07-2011, 22:33
Molim te reci koja budala ti je to rekla?!
Znaci celo tvoje godiste koje ima ascendent negde oko stepena tvog ascendenta treba da dozivi umiranje muzeva i zena jer je pluton u 6. polju na 29. stepenu?

Idiotizam cist!

A jos da ne kazem da ne vidim nigde pokazatelje za nemanje dece...

Dakle niti ce partner da ti krepa, niti ces biti bez dece.

A ja bih na tvom mestu zvala tog astrologa ponovo i fino ga pocastila...:)

oktobar
15-07-2011, 22:51
ja bi isto!! koji je to kreten!
ja bi prije rekal da se mozda ti i muz ne budete bas super slagali,i ja imam ovu opoziciju u njegovom natalu, ali samo zato sto ces ti udajom postati dominantni MO u raku ,a on SO u jarcu. pa sta!? Bolje da si ti gazda!!!
mozda taj Pl donese da ga upoznas na poslu i da bude neki stani-pani tip. Pusti ti smrt, bavi se zivotom!

Little Warrior
15-07-2011, 22:57
Pusti ti smrt, bavi se zivotom

lepo receno :)

Nego moze li ime astrologa? :D

expulseza3
15-07-2011, 23:40
lepo receno :)

Nego moze li ime astrologa? :D

Cor,sta ce ti ime astrologa,da i tebi kaze isto......:5rotfl:
Vidis da je offf..........;)

Little Warrior
16-07-2011, 01:37