Natalna karta Ana [Arhiva] - Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners

PDA

View Full Version : Natalna karta Ana

poana
03-09-2010, 14:28
Pozdrav,

Evo i moje natalne, pa ako je ko raspolozen da mi protumaci po nesto, jer sam ja potpuni laik, a interesuje me...?

Hvala unaprijed,

http://i859.photobucket.com/albums/ab159/poana/NatalnakartaAnaP.gif

djurafigura
03-09-2010, 14:40
Dobrodošla! Još jedna Vaga/Lav...baš se radujem :-)))
Reci ti šta te najviše zanima...pa da odatle počnemo...

gasimetrija
03-09-2010, 14:52
Draga Ana,
po matematickim metodama i tehnikama tumacenja natalne karte,tj.
Obrascima horoskopa,tvoj raspored planeta(a gleda se samo 10)je
u obliku vedra
Ovaj obrazac ima oblik zdele sa drškom. Drška ima veliki značaj; označava kanal kojim se kreće energija
nagomilana u vedru. (Kod tebe je to mesec u blizancima).
To je jedini pokazatelj koji označava talenat ili posebnu sposobnost koja pomaže doličnoj osobi da se izrazi. Položaj ovog pokazatelja je tako đe bitan. Ako jc uspravan u odnosu na vedro, ta osoba zna šta treba da radi i kako to da postigne. Ako je nagnut na levu stranu, zna i oseća šta želi, ali gubi snagu na pola puta ka cilju i zato mora više da se zalaže. Ako se naginje na desnu stranu, preteruje i ulaže više truda nego što je zaista potrebno. Osoba u čijem se horoskopu pojavljuje obrazac vedra, ukoliko ima povoljno usmerenje, može da podučava i donosi nadahnu¬će drugima; ukoliko je nepovoljno usmerena, postaje agitator. Po učestalosti, ovaj ob¬razac zauzima drugo mesto.

ASC u znaku Lava-