natalna karta [Arhiva] - Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners

PDA

View Full Version : natalna karta

Una_
27-07-2010, 15:24
http://img339.imageshack.us/i/astrow2gw01oliverashp82.gif/

evo i moje natalne,zanima me vase tumacenje...posebno zivot u inostranstvu,sta mi mozete reci?

ganci
27-07-2010, 18:44
http://img339.imageshack.us/i/astrow2gw01oliverashp82.gif/

evo i moje natalne,zanima me vase tumacenje...posebno zivot u inostranstvu,sta mi mozete reci?

Evo ovako...i ja sam relativno pocetnik pa uzmi sve ovo sto ti napisem sa rezervom ali cu ti ja napisati ono sto sam prvo uocila najpre u vezi inostranstva-vladar devete kuce(inostranstvo) u svom sedistu u devetoj, sunce u devetoj-sve ukazuje na povoljnosti sto se tice inostranstva...mislim da bi se tamo lepo osecala i da ti je mesto tamo...Mozda je u pitanju Amerika jer je deveta u blizanima/raku a to je Amerika(po nekim astrolozima blizanac a po nekim rak), sad ne znam sta ti imas u planu...Vladar devete je u kvadratu sa saturnom pa je to mozda bio otezavajuci faktor do sad...Saturn ti uskoro prelazi preko natalnog urana pa mozda donese promene, ne znam u kom smislu(mozda lupam za ovo, neka neko jos vidi) a onda prelazi u tvoju prvu kucu i prelazi ti preko natalnog jupitera a to treba da donese racionalizaciju nekih velikih ocekivanja...to je sl.godine, mislim da je u pitanju prva polovina godine... eto...toliko od mene;)
Pozdrav...

Una_
27-07-2010, 21:04
Hvala ganci,vuce me zapad,nikako Amerika, ali nikada se ne zna...:)

ganci
27-07-2010, 21:36
Hvala ganci,vuce me zapad,nikako Amerika, ali nikada se ne zna...:)

Una, ne znam kako ti se cini Belgija, mislim da bi ti tamo bilo lepo...Belgija je blizanac a tebi je to vrh devete i mesec ti je u blizancima a mesec predstavlja ono sto je tvoja dusa, gde bi joj bilo najbolje...
neka ti jos neko napise, predlozi, ja se secam Belgije da je blizanac, za dugo nisam sigurna..

Una_
28-07-2010, 12:33