Skorpijeva natalna, molim vas napisite nesto! [Arhiva] - Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners

PDA

View Full Version : Skorpijeva natalna, molim vas napisite nesto!

skorpi
01-07-2010, 22:10
Posto vidim da ovde ima ljudi koji se razumeju dosta, molim nekog da prokomentarise moju natalnu kartu u par recenica!
Jesam li zaista toliki crnjak?

egerija
01-07-2010, 22:58
Meni ne delujes kao crnjak u smislu neke crne sudbine osim sto si dupla Skorpija, pa si sam po sebi mracan. Nemam vremena sada da detaljnije analiziram, ali evo na prvi pogled, mada sam i ja pocetnik, inace je tumacenje natalne opsiran posao i zahteva dosta vremena.
Mogu samo da primetim da ti polozaj Jupitera daje srecu u nesreci, odnosno stiti te od raznih opasnosti u zivotu, Venera kaze da nekada znas da pomesas ljubav i prijateljstvo, a sto se tice 12. kuce koja te toliko brine vidi se da imas problem da se izrazis iako imas sta da kazes ne nalazis prave reci upravo zato ljudi mogu da te okarakterisu kao manje vrednu osobu nego sto to stvarno jesi. Nenametljiv si, i imas potrebu da budes sam. Gledajuci 12. kucu pitam se da li ti uopste izlazis iz kuce? Ne vidim ti neku blistavu karijeru, a ako je ima ona je uvek u senci iza ociju javnosti ili u nekim ustanovama zatvorenog tipa. Medjutim, imas dobre aspekte za pisca. Mislim da nemas puno prijatelja jer ti je potrebno vreme koje koristis samo za sebe, sto i nije tako lose jer postoji mogucnost da budes okruzen zavidnim ljudima, ili ljudima koji te iskoriscavaju. U svakom slucaju iz ovakvih kontakata najbolje mozes da upoznas sebe jer ce se ovakvi prijatelji uvek povlaciti kada su ti najpotrebniji. Kod tebe je ili ili. Dakle, ili ces pronaci svoje mesto u drustvu ili ces postati neko koga je drustvo odbacilo.

skorpi
01-07-2010, 23:55
Mislim da si me dobro opisa @egerija!
Nadam se da ce mi Jupiter pomoci u zivotu :)
Tacno je za Veneru, 100%, ne umem ti ja da jasno razdvojim prijateljstvo od ljubavi odnosno, pomesam ti ja ta dva.