Moja natalna, zamolio bih da mi kazete ponesto :) [Arhiva] - Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners

PDA

View Full Version : Moja natalna, zamolio bih da mi kazete ponesto :)

Danijell
29-03-2010, 15:58
Evo dobri ljudi imate ovde moju natalnu, pa ako moze da mi kazete nesto o njoj. Forum je super i vidim da ovde moze mnooogo da se nauci o astrologiji, tako da cu poceti od svoje karte :D

jellenajeca
29-03-2010, 16:09
Evo dobri ljudi imate ovde moju natalnu, pa ako moze da mi kazete nesto o njoj. Forum je super i vidim da ovde moze mnooogo da se nauci o astrologiji, tako da cu poceti od svoje karte :D

Iako sam amater sto se astrologije tice, pokusacu ti pomoci.
Nemam bas toliko znanja da mogu tumaciti bas sve, pa mi reci sta te konkretno interesuje?Ako mognem pomoci.

Danijell
29-03-2010, 16:49
Iako sam amater sto se astrologije tice, pokusacu ti pomoci.
Nemam bas toliko znanja da mogu tumaciti bas sve, pa mi reci sta te konkretno interesuje?Ako mognem pomoci.

Pa ne znam ni sam, ne interesuje me nista konkretno, ali svaki komentar ili pokusaj analize je dobrodosao. Ti na primer mozes reci sta ti je prvo zapalo za oko, sta ti se svidja ili ne svidja...itd :) Meni je recimo zanimljiv ovaj mars, koji je izgleda mnogo jak u mojoj karti..

jellenajeca
29-03-2010, 17:52
Pa ne znam ni sam, ne interesuje me nista konkretno, ali svaki komentar ili pokusaj analize je dobrodosao. Ti na primer mozes reci sta ti je prvo zapalo za oko, sta ti se svidja ili ne svidja...itd :) Meni je recimo zanimljiv ovaj mars, koji je izgleda mnogo jak u mojoj karti..