Kada progresivne planete na partnerove natalne [Arhiva] - Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners

PDA

View Full Version : Kada progresivne planete na partnerove natalne

zvjezdica
06-02-2010, 23:57
Evo...čitala sam malo knjigu o uporednim horoskopima i naišla na ovu zanimljivu temu...

Naime na dan upoznavanja partnera ili pak započinjanja veze, pogledamo naše progresivne planete i onda ih smjestimo na partnerv natal da vidimo da li naše progresivne planete padaju na neke njegove planete ili točke...

I zaista mogu reći da djeluje... Išla sam ja odmah provjeriti svoje progresije na njegov natal, i njegove progresije na moj natal...

Zanima me da li to može simbolički prikazati odnos kakav nastaje sa tom osobom ...poslovni, ljubavni, stras, prijateljstvo ili ne?
Još sam početnik pa učim, pa bi voljela da vi usporedite sa svojim nekim partnerima ili prijateljima da vidimo da li se vidi razlika između nečeg ljubavnog, prijateljskog i poslovnog :)

Moj progresivni ME..(vladar moje 8) je radio konjukciju sa njegovim suncem u 6 kući u Škorpiji.
Moj progresivni MA (vladar moje 6 ,ali u 8) je radio egzaktnu konjukciju sa njegovim ASC.
Moj progresivni JU ( vladar moje 2) je radio konjukciju na njegov IC.
Moj progresivni UR ( vladar moje 4) je radio konjukciju na vrh njegove 8 kuće.
Moj progresivni PL ( vladar moje prve) je radio konjukciju od 4 orbisa na njegovo sunce u 6 kući.
Moj progresivni JUNO u konjukciji sa njegovim EROSOM.
Moja FORTUNA u konjukciji sa njegovim ASC.

E sada NJEGOVE PROGRESIVNE PLANETE NA MOJ NATAL:

Njegov ME u konjukciji sa mojim Lilitijem
Njegov MA u konjukciji sa moji NE i SA
Njegov JU ( vladar njegove 7) u konjukciji sa mojoj FORTUNOM
Njegov SA u konjukciji sa mojom FORTUNOM
Njegov UR u konjukciji sa mojim JUNOM
Njegov Pl u konjukciji sa mojim SO, i sa ME i VE ( ali orbis 5)
Njegov S.čvor u konjukciji sa mojim MC i JU
Njegov Vertex u konjukciji sa mojim JUNOM
Njegov JUNO u konjukciji sa mojim SO.