ascendent [Arhiva] - Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners

PDA

View Full Version : ascendent

edica:)
14-02-2007, 10:43
Hey ekipa!
Nedavno sam naišla na ovaj forum,a kako sam i sama početnik ,nadam se da ćemo se dobro slagati i međusobno pomagati kroz učenje o astrologiji:).Ovu temu postavila sam jer sam čula i znam da u usporednom horoskopu podosta veliku važnost ima i ascendent.
E sada:
Ascendent mog dečka je u blizancima, ja sam vodenjak, no orbis nam je 10 stupnjeva što bi značilo da aspekta nema, no ja se svejedno nemogu oteti dojmu da ta dva vrlo komapktabilna znaka u našem horoskopu ne znače ?:eek: :confused: Drugo,zanima me što bi trebalo predstavljati MC u sekstilu s mjesecom,trigon s marsom i opozicijom sa suncem?
Pusa!:)
sinastrija:
http://www.astro.com/cgi/chart.cgi?cid=1hqfileTRqD3w-u1118775672&lang=e&gm=a1&nhor=432601&nho2=860368&btyp=61&mth=gw&sday=14&smon=2&syr=2007&hsy=0&zod=&orbp=&rs=0&add=19&add=20&ast=

Davison:http://www.astro.com/cgi/chart.cgi?cid=1hqfileTRqD3w-u1118775672&lang=e&gm=a1&nhor=432601&nho2=860368&btyp=64&mth=gw&sday=14&smon=2&syr=2007&hsy=0&zod=&orbp=&rs=0&add=19&add=20&ast=

destiny
14-02-2007, 14:48
edice, welcome a board:D najpre, njegov AC pada u tvoju II kucu, tvoj u njegovu XII, a izmedju vasih AC je vise od 10 stepeni tako da tu nema konjukcije (ako si na to mislila); tvoje Sunce (nacin na koji on tebe gleda) je u njegovoj IX kuci, reklo bi se da te smatra pametnom, duhovnom, avanturistom, a njegovo Sunce je u tvojoj IV kuci, ili ti za tebe je on covek sa kojim bi mogla na duze staze, dozviljavas ga kao patrijarhalnog tipa...mnogo je tu dalje aspekata, sad nemam vremena o svim kuckati, nastavicu drugi put...
do tad, jub,jub,jub:o

14-02-2007, 15:12
Hey destiny!:)
Nisam kod ascendenta niti mislila na konjukciju već sam mislila na činjenicu kako si blizanci i vodenjaci jako pašu,pa me zanima da li imam kakvog,makar i malog utjecaja {iako nema orbisa}?:)