moja Natalna karta [Arhiva] - Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners

PDA

View Full Version : moja Natalna karta

crystalnoir
19-01-2010, 11:58
pozz svima..Ja sam relativno nova ovde,pa neznam ni da li cu umeti da postavim svoju natalnu kartu:mad:
U svakom slucaju ako mi uspe volela bih da mi je neko malo, koliko je u mogucnosti izanalizira..Hvala unapred

http://www.astro.com/cgi/aclch.cgi?btyp=ack&&cid=br1fileUvhbws-u1263896933

gagilica
21-01-2010, 15:41
Ja sam pocetnik u astrologiji, pa cu pokusati malo za pocetak, mada je ova karta nekako nepregledna. Ja bih rekla da si veoma vezana za majku ili da ona ima dosta uticaja u tvom zivotu, sa druge strane zbog konjukcije sa marsom ukazuje na agresiju ili veliku energiju koja pritiska emotivni mesec. Merkur ti je u devetoj kuci u vodoliji i rekla bih da si veoma obrazovana i da tezis visim znanjima, posto ti je tu i sunce. Jupiter u 11 trebalo bi da ukazuje na to da ces imati srece u karijeri i cini mi se da si dosta posvecena poslu. Ne dopada mi se ovaj saturn u trecoj kuci koji pravi opoziciju sa suncem, merkurim i 90 sa uranom, ali prepustila bih to iskusnijima od mene.

landara1234
24-01-2010, 17:03
Saturn u 3 kući donosi lošu komunikaciju sa svima.Verovatno se Crystalnoir uplaši kad razgovara sa nepoznatim ljudima ili sa autoritetima,pa zapne kad govori ili počne da zamuckuje.Ona oseća veliku nervozu i strah (zbog konjukcije Marsa i Meseca) i potrebno je da tu svoju nervozu kanališe jer se može negativno odraziti na njeno psihičko znanje.Veoma inteligentna osoba.Inostranstvo....

skorpijica
24-01-2010, 22:21
descedent u strelcu /odgovara ti partner koji ce ti dati potebnu slobodu i neko ko ce prosiriti tvoje vidike ali pak ve 0 ne/mogucnost idealizacije partnera sa tvoje strane

Ivanna
25-01-2010, 11:21