Ko želi da vežba... i da da savet [Arhiva] - Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners

PDA

View Full Version : Ko želi da vežba... i da da savet

Ivanna
16-01-2010, 16:36
Toliko dugo drugima tumacim karte,uzelela sam se da i meni neko nesto pogleda.Vi pisite,vezbajte a meni ce svakako biti zanimljivo;) Sve je dozvoljeno-pisite sta god vam padne na pamet.Ko ume neka mi pogleda i solar,naravno da me interesuje trudnoca:bebadeckic: Oce li da bidne ili nece?! To neka bude onako usput,a natal prioritet:D
Fala unapred! Puuuno!

Buby
16-01-2010, 23:13
Ciao Ivanna! :)
Evo ja cu se odvaziti da malo vjezbam ali ja sam stvarno pocetnik i tek ucim pa me uzmi sa rezervom okay!!?!!
Znaci So u Raku (12 kuca vladar je Riba pa je vjerojatno naglasen taj Rakic), Ascedent u Lavu na obrisu 1* pocetak kuce jako je tu mocan i Mo u 8 kuci u Vodenjaku (Skorpionska kuca). Wow...veoma snazna licnost...voda + vatra + zrak (malo u konfliktu sama sa sobom?!)

So90Pl rekla bi izazov za ego i stvara napetost na nivou licnosti. Nestrpljivost prema pravilima. Velika sposobnost za promjene u životu. Velika energija, kvaliteta vođe, borbenost. Sunce 90 sa Pl- neostvarivi planovi, frustracije izazivaju zestoke svadje, egocentricnost, impulzivnost izaziva nesrece.

Primjecujem da ti je vrh 3 kuce u Djevici sto znaci da si rezerviran tip, analitična, kritična i naučnog uma, osoba koja stalno postavlja pitanja. Ćutolog. Govoris koliko je potrebno, koncizno, teško donosis odluke, ali dobro funkcionise u kritičnim situacijama. Brzo "kapiras" i dobro komuniciras, ali mora da prevaziđes svoje osećanje inferiornosti, koje si sakupila u mladosti. Dar za pisanje i razmišljanje. Volis putovanja i saobraćaj, čak i posao u vezi tog. Dosta briga oko rodbine.
A 3 kuca je kuca komunikatora Merkura koji se nalazi u tvojoj 12 kuci zajedno sa So i pravi trigon sa Ur i kvadrat sa Pl.
U 3 kuci imas Marsa i Saturna i to sa losim aspektima Ma90Ne i Sa90Ne...