Mala pomoc oko tumacenja natala [Arhiva] - Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners

PDA

View Full Version : Mala pomoc oko tumacenja natala

gagilica
24-12-2009, 11:32
Jos sam pocetnik u astrologiji, pa mi treba mala pomoc. Da li da se brinem zbog pune osme kuce ili ne?
Narocito zato sto su mi i sunce i mesec tu :o
Posto jos uvek nisam uspela da stavim kartu u potpis, evo ga linkic
http://i48.tinypic.com/mlmp1g.jpg

CARAPICA
24-12-2009, 11:48
Ovako na prvi pogled odmah klasificirati, aha imam puno 8 ili 12 kuću aj bok sam... ne,nije dobro... zašto bi osma kuća bila loša kuća? od nje se opet može izvuči maksimum u pozitivnom smislu. Možda je to samo transformacija duše, ja bih je shvatila kao stalno umiranje i rađe u životu, što nije nikako loše,svi imamo neki zadatak, vladar te isto 8 je jupiter i nema niti jedan loši aspekt, a u toj 8 je i južni cvor... nisam vješta s čvorovima, ali dakle opet bi navodilo na nekakav put duše, a i mjesec kao duša je u 8 kući... vladar 9 u 8... tako bi ti lijepo sjeo nekakav duhovni rad, na sebi... moje gledište, ostalo će ostatak većih znalaca od mene ;-)

Poppy
24-12-2009, 12:05
Ovako na prvi pogled odmah klasificirati, aha imam puno 8 ili 12 kuću aj bok sam... ne,nije dobro... zašto bi osma kuća bila loša kuća? od nje se opet može izvuči maksimum u pozitivnom smislu. Možda je to samo transformacija duše, ja bih je shvatila kao stalno umiranje i rađe u životu, što nije nikako loše,svi imamo neki zadatak, vladar te isto 8 je jupiter i nema niti jedan loši aspekt, a u toj 8 je i južni cvor... nisam vješta s čvorovima, ali dakle opet bi navodilo na nekakav put duše, a i mjesec kao duša je u 8 kući... vladar 9 u 8... tako bi ti lijepo sjeo nekakav duhovni rad, na sebi... moje gledište, ostalo će ostatak većih znalaca od mene ;-)

Potpuno se slazem. Ali, ne smijemo da zaboravimo da je to prva reakcija pocetnika u astrologiji, moja je npr. bila lele mene puna mi je 12.!