TigaBg [Arhiva] - Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners

PDA

View Full Version : TigaBg

TigaBg
31-08-2009, 02:29
Evo moje natalne.
Možete prokomentarisati, znači mi vaše mišljenje jer sam početnik. :o

http://img137.imageshack.us/img137/188/astrow2gw03tigahp759871.gif (http://img137.imageshack.us/i/astrow2gw03tigahp759871.gif/)

Znam da je moja karta samo još jedna u moru na forumu, zato ću postaviti konkretna pitanja.

Kako kod mene deluju ove retrogradarne planete? Npr. Pluton u škorpiji? (Koliko sam obaveštena, trebalo bi da ukazuje na potencijal za bogatstvo, ali pošto je retrogradaran...?)

Moj budući posao-Ima li izgleda za neku karijeru u umetnosti? Sunce,Asc i Mesec pod Venerom...?

Još jedno pitanjce (početnik sam, možda je glupo pitanje): zašto Mesec treba da posmatram kao da je u I kući?

Gde ste to vidi dobro materijalno stanje koje mi predstoji (ako predstoji)?

Mnogi su mi to već rekli, a meni nije jasno.

Sunce u VIII kući? Ili konjukcija Sunca i Jupitera? :confused:

Fingerprint
20-09-2009, 17:13
Ovako :

S obzirom da ti se Pluton nalazi u drugoj kući u Škorpiji ,on zaista ukazuje na bogastvo koje imaš ili koje ćeš steći dosta mlada. Medjutim ,on je u tvom natusu retrogradan ,što znači da postoji predispozicija za nagli gubitak stečenog ,tj. da ćeš iz obilja preći u siromaštvo .. :(

sprdam se :D
Nemam veze što se tumačenja tiče ,samo znam ovo :

Prva kuća uvijek počinje sa ASC ili ti podznakom ,a tebi je podznak vaga.
Sticajem okolnosti ,Mjesec ti se našao takodje u VaZi (:D) ,ali je u 12. kući. Mjesec inače može da ti bude na bilo kojem mjestu u natusu ,ali moj i tvoj vole da se druže sa podznakom :)

Još samo da dodam ,da mi se svidjaju tvoja treća i deveta kuća - biće nešto od tebe :)

veg
20-09-2009, 17:43
Mogla bi da dobiješ neko nasledstvo, zbog retrogradnosti malo kasnije.
Imaš predispozicije za bavljenje umetnošću, možda primenjenom.