moja ♥NATALNA♥ [Arhiva] - Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners

PDA

View Full Version : moja ♥NATALNA♥

kosooka
30-08-2009, 17:20
Cao! Ja sam pocetnik u ovoj oblasti!
Volela bih, kada biste pogledali moju kartu i poslali neke komentare..uopsteno.
Hvala :)

Skorpija
30-08-2009, 19:51
Kosooka,ovo je poslednja opomena da konacno pocnes da postujes pravila ovog foruma,treci put otvaras temu sa svojom kartom,ne bi li ti neko gledao (a dobila si xxx odgovora do sada)

Prva tema:
http://astro.axisdraw.com/forum/natalne-karte-clanova/2427-cao-natalna-karta-moja.html

Druga tema

http://astro.axisdraw.com/forum/natalne-karte-clanova/2421-natalna-karta-za-mene.html

I sada ova treca.

Ramona
25-04-2010, 17:08
prva pa opomena hihi :)

Vaga - Ribe s MO u Ribama tooo je jedan primjer celicne volje :D salim se..
Onako na prvu ti si mnogo neodlucna i cesto dozvolis drugima da ti formiraju misljenje.. Dobro je sto je vladar ASC-a u svom znaku, ali je retro i u konjunkciji s MO pa si veoma osjetljiva, cesto puno trpis jer ti nedostaje samoincijativnosti..

kosooka
25-04-2010, 17:11
Hvala...sto si setila! To jeste tacno, volja mi je nula...radim sta zele drugi :(

Ramona
25-04-2010, 17:16
Da, ali zato moras naci ono sto ce te pokrenuti, jer ti s MA90PL energiju posjedujes.. Obzirom da je MO u Ribama i u 12.-ASC, a MA u Vodoliji u 11., mozda bi trebala energiju usmjeriti na pomaganje drugima, vjerovatno da si tip kome prijatelji rado dolaze..

kosooka
25-04-2010, 17:21
bravo! ja masiram, fizioteraput mi je profesija. tako da pomazem ljudima..ali sam prekinula studije medicine pre 3 godine, iz cista mira, iako sam bila extra student!...ali ostala sam u medicini.

Ramona
25-04-2010, 17:26
prekinula studij iz cista mira.. opet nedostatak volje jel? steta, ali dobro mlada si, jos to mozes nastaviti ;) uostalom i fizioterapeut je ok :)

kosooka
25-04-2010, 17:35