odgovornost pri davanju astroloskih procena [Arhiva] - Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners

PDA

View Full Version : odgovornost pri davanju astroloskih procena

ibis
25-07-2008, 23:13
pa jesmo li odgovorni?
to se odnosi i na odgovornost prema samima sebi :D

mysty
25-07-2008, 23:16
pa jesmo li odgovorni?

za druge uvek,,,,,,,,,,,,,,za sebe nikada......................:D

emmilija
25-07-2008, 23:19
SO konjukcija SA, mislim da jesam, za sve pare....:)

ibis
25-07-2008, 23:19
e sad...ovo mi poznato ...:guitar:

emmilija
25-07-2008, 23:27
e sad...ovo mi poznato ...:guitar:

i sta kazes jel istina i ne, mislim kako je kod tebe...:D

dadiska
25-07-2008, 23:27
Nekada i previse...........................:D

Tristran
26-07-2008, 00:13
Svaka cast za temu!!!

Ja sam pocetnik, ali umrem od straha kad nekome nesto prognoziram i obavezno se ogradim-kao, znas-moze da bude i ne mora da znaci...

Tako i kad tumacim snove, trudim se da pomognem, da ne budem decidna, a da opet ne slazem...u prevodu-mnogo rezerve i diplomatije...

Moj proslogodisnji solar, recimo-obecavao je kule i gradove, i da ga se dohvatio neki astrolog-to bi mi i obecao...Pa ipak, bila je to jedna mirna i dosadna godina...
Cesto i iskusni astrolozi pogrese u tumacenju, a kamoli ja...neke stvari se jednostavno "sakriju" i ne daju se procitati. Moram priznati da mi zbog toga predikcije nisu omiljene u astrologiji, radije se zadrzim na psihologiji, ne usudjujem se ici dalje, jer mislim da za to treba neka prorocka zica, a ne samo poznavanje astrologije...

mysty
26-07-2008, 00:25
ovo je forum za POCETNIKE.......
a DA VAM KAZEM NE ZNACI DA ONI SA EKSTR ULTRA ZNANJEM O ASTROLOGIJI NE MOGU DA POGRESE...................

Tristran
26-07-2008, 00:31
Da, obicno ni sebi puno toga vaznog ne vide, pa se svi zacude...

mysty
26-07-2008, 00:34
Da, obicno ni sebi puno toga vaznog ne vide, pa se svi zacude...

a tebe smatram kao dobrog astrologa......i ako pogresis......pa?Ovde smo svi da bi ucili.....:)

Tristran