Natal - rogirogi [Arhiva] - Astrologija za pocetnike - Astrology For Beginners

PDA

View Full Version : Natal - rogirogi

rogirogi
04-03-2008, 14:01
Do sada sam cuo neka tumacenja moje natalne karte, ali posto sam pocetnik,
tesko da ja tu mogu nesto da dodam ili drugacije interpretiram. Ako neko moze da mi kaze nesto sto je njemu uocljivo i zanimivljivo, bio bih zahvalan. :confused:

skorpijica
08-03-2008, 16:33
a zasto si se nazvao rogi rogi kad nisi rogat

imas vliki vazdusni trigon naglasen intelekt 3 7 i 11k, entuzijazam snaga i istrajan rad
imas konjukciju mo i ne volis da sanjaris i mastaris i uopste ljubav dozivljavas slobodno i ne volis nikakvu vrstu okova jer ti 5k počinje u strelcu
a od tog tvog velikog trigona dalje nastaje konfiguracija zmaj jer pl i so prave 60 sa neptunom u 5k a tu ti se nalazi upravo taj vrh zmaja i upravo svu svoju energiju crpis u ljubavi i igri
ovo je nepobediva konfiguracija eto

rogirogi
08-03-2008, 17:34
Skorpijice, zelim puno da ti se zahvalim. Iako u zivotu nije sve lepo, bila si pozitivna i pruzila si mi lepo tumacenje jednog dela natala. Jos jednom, hvala! :)

P.S. Ima rogova i rogova. :rolleyes:

Nikita
09-03-2008, 00:13
Rogirogi,zanima me da li ti se nesto lepo desilo krajem decembra 1996.:rolleyes:
Cisto da vidim kako ti funkcionisu tranziti i na sta da obratim paznju:)

rogirogi
09-03-2008, 00:43
Mozda mi neces verovati, ne secam se. Mislim da sam tada bio u jednom odnosu ali nisam siguran za godinu. Prva sledeca godina i dogadjaj koji sam doziveo kao izuzetno znacajan, bila je 1998. i upis na Akademiju tek iz petog pokusaja. Zao mi je ako ti ovo nije od pomoci. Morao bih da sednem, pronadjem neke stvari da bih bio malo sigurniji. :o

Ako ce ti biti od pomoci, mogu ti datirati neke dogadjaje koji su se desavali u kasnijem periodu ( npr. 2002. sredina godine, ulazim u brak, ove godine treba da izadjem ( samo formalno traje ) itd.)